e - W i z y t a

Epidemia COVID-19 postawiła nas - lekarzy, w zupełnie nowej sytuacji. Żeby móc zapewnić naszym pacjentom ciągłość leczenia i jednocześnie zabezpieczyć ich przed możliwym kontaktem z wirusem SARS-CoV-2,  postanowiliśmy rozpocząć udzielanie tele-porad. Proponujemy Państwu skorzystanie z porady lekarskiej, uzyskanie recepty na leki, czy zdobycie stosownych zaświadczeń za pośrednictwem smartfonu czy komputera. W związku z pilotażowym przedsięwzięciem będziemy starali się stopniowo uruchomić e-wizyty do wszystkich lekarzy LANCETU.

 

Jak ustalić e-wizytę?

1.

Zarezerwuj wizytę w Kalendarzu MP:

  • wybierz lekarza
  • wybierz wolny termin wizyty (datę i godzinę)
  • podaj wszystkie niezbędne dane (koniecznie adres e-mail i numer telefonu komórkowego - ułatwi to przeprowadzenie wizyty) w polu UWAGI wpisz: "ewizyta"
  • otrzymasz mailowe i SMSowe potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty, ewentualnie wybrany przez Ciebie lekarz skontaktuje się z Tobą

 

2.

Przygotuj telefon, smartfon, tablet lub komputer:

  • naładuj baterię
  • sprawdź połączenie internetowe (włączone WiFi lub transmisja danych)
  • w celu optymalizacji możliwości wizyty sprawdź możliwość wykorzystania kamery urządzenia
  • opcjonalnie zainstaluj komunikator internetowy Skype

3.

Wybrany lekarz skontaktuje się z Tobą w terminie zaplanowanej wizyty:

  • przygotuj dokumentację medyczną np. wyniki badań, karty informacyjne z hospitalizacji, itp.
  • miej przy sobie dowód osobisty, NIP zakłady pracy
  • w celu otrzymania elektronicznej wersji dokumentów np. zaświadczeń podaj lekarzowi adres e-mail, może okazać się konieczna instalacja dodatkowego oprogramowania tj. Acrobat Reader

 

4.

Uzgodnij w trakcie e-wizyty z lekarzem formę rozliczenia:

  • zapłać za wizytę korzystając z płatności on-line np. Paynow, przelew na konto lub inne
  • ustal formę otrzymania pokwitowania za usługę (Paragon)

 

Podobne