
Przychodnia Specjalistyczna Lancet świadczy usługi medyczne dla pacjentów z chorobami narządu ruchu i wzroku. Rocznie w placówce przeprowadza się ok. 6000 wizyt. Oferujemy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość podnoszenia kwalifikacji przez współfinansowanie kursów i szkoleń związanych z działalnością przychodni.
Stanowisko:
Kierownik sekretariatu i rejestratorka medyczna
Zakres obowiązków:
- udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania Lancetu oraz świadczonych przez placówkę usług medycznych i ich cenniku,
- dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów (RODO),
- rejestracja wizyty pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie, mailowo i obsługa rejestracji on-line) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania chorych i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce,
- planowanie terminów wizyt, prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć lekarzy i odwołanych terminach,
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej pacjentów (kompletowanie dokumentów medycznych w wersji elektronicznej (skanowanie) oraz dołączanie ich do odpowiednich kartotek),
- pomoc lekarzom w obsłudze elektronicznej zwolnień lekarskich, e-recept i e-skierowań
- przyjmowanie wyników badań dostarczanych przez pacjentów i przekazywanie ich odpowiednim lekarzom oraz po konsultacji ich zwrot pacjentowi
- wydawanie pacjentom i osobom upoważnionym wyników badań i dokumentacji medycznej,
- prowadzenie ewidencji usług medycznych wykonywanych w placówce,
- rozliczanie pacjentów i innych płatników w ramach prowadzonej przez placówkę działalności komercyjnej (wystawianie faktur i obsługa płatności za świadczone usługi prywatne),
- przygotowywanie i rozliczanie harmonogramów czasu pracy personelu,
- współpraca z personelem medycznym w celu stałego podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług,
- składanie zamówień na artykuły medyczne i biurowe wg monitorowanego zapotrzebowania
- kontakt z księgowością,
- obsługa poczty i odpowiadanie na zapytania interesantów, w tym urzędów np. ZUS,KRUS, NFZ
- odbiór i nadawanie przesyłek kurierskich
- utrzymanie porządku i czystości w poczekalni i gabinetach w okresach między pracą firmy sprzątającej
- nadzór nad odbiorem odpadów medycznych i komunalnych i ustalanie z firmą sprzątającą harmonogramu pracy w zależności od potrzeb
- bieżący kontakt z obsługą teleinformatyczną Lancetu w przypadku awarii sieci
- pomoc w tworzeniu i prowadzeniu witryny internetowej Lancetu,
- udział w konferencjach i szkoleniach podnoszących kompetencje zawodowe
Szczegóły umowy:
- Tylko umowa z osobą prowadzącą lub zamierzającą otworzyć własną działalność gospodarczą (B2B),
- Wynagrodzenie naliczane jako iloczyn stawki za godzinę pracy i godzin pracy,
- Płatność realizowana w ciągu 7 dni na podstawie rachunku wystawionego i dostarczonego w ostatnim dniu miesiąca
- Zakres godzin pracy w zależności od potrzeb, od minimum 80 do 180 godzin miesięcznie, po wcześniejszym wspólnym uzgodnieniu harmonogramu,
- Ustalone w harmonogramie miesięcznym godziny pracy w przedziale od 8:00 do 22:00,
- Stawka za godzinę pracy do negocjacji min. 24 zł brutto,
- Pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc, następne co 12 miesięcy
Kwalifikacje:
- preferowane wykształcenie medyczne,
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne ułatwiające komunikację i budowanie relacji z pacjentami i personelem medycznym,
- życzliwy stosunek do pacjentów i wysoka kultura osobista
- dobra organizacja i zarządzanie swoim czasem pracy,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- wiedza z zakresu obsługi komputera i urządzeń dodatkowych (drukarka, skaner, kasy fiskalne) oraz nowych technologii wspierających zadania rejestratorki (np. serwis rejestracji on-line – https://e-rejestracja.mp.pl , system Empendium EDM – możliwe testowanie programu po instalacji wersji demo https://www.mp.pl/empendium/empendium_edm, obsługa MS Word, MS Excel, MS Power Point i MS Outlook oraz umiejętność korzystania z MS Onedrive),
- preferowane posiadania prawa jazdy kat. B
- preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- odporność na stres i sytuacje konfliktowe
Aplikowanie:
- III etapy rekrutacji:
- Przyjmowanie podań wraz z CV drogą elektroniczną na adres mailowy: pkosior@lancet-chelm.pl z tematem: „Rekrutacja” – do 21.03.2021 godz.12:00,
- Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi osobami – 22.03-27.03.2021,
- Negocjacja i podpisanie ostatecznej umowy – 29.03 – 31.03.2021.
- Rozpoczęcie pracy 1.04.2021
- CV z aktualnym zdjęciem ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikacji i doświadczenia, prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”